Veelgestelde vragen
Wat voor korting krijg ik als ik werk met de producten van Jean Paul Mynè?
Jean Paul Myne heeft ervoor gekozen om geen korting te hanteren op de producten en dat zal ik toelichten.
De korting zit gelijk in de aankoop van elk product op zich.
Iedereen heeft dezelfde inkoopprijs en dat is ook wel het eerlijkste. Veel bedrijven geven wel korting op de producten maar dat hangt vaak af van de totale inkoop per jaar. Maar door de brutoprijs te verhogen door die bedrijven minus de korting die gehanteerd word komt dat vaak op dezelfde nettoprijs uit.
Kan iedereen zomaar producten van Jean Paul Mynè bestellen?
Dan gaat er een screening plaatsvinden op basis van woonplaats en uitstraling.
De salon moet goed bereikbaar zijn en de ondernemer(ster) werkt niet ambulant.
Dan volgt er een bezoek van de vertegenwoordiger en dan kijken we welk producten de salon graag wil voeren. Als de salon gaat werken met de kleur( DOC) word hij vermeld op onze salonfinder.
Dat gaan we in de toekomst ook doen met keratine salons.
Zijn de producten ook te koop op internet?
Deels zijn de producten te koop op internet. De Navitas lijn staat bij een aantal webshops in Nederland. Maar daar zal je de verkoopprijs zien die ook bij iedereen in de salon aanwezig is.
Dit doen wij omdat de Navitas lijn een van de pijlers is van Jean Paul Myne en veel bekendheid kent.
De overige producten staan niet bij die webshops. Het kan wel zijn dat een salon er voor kiest om de zijn of haar klanten ook via internet te bedienen. Als het maar voor dezelfde prijs is. Dus geen voordeel qua prijs alleen maar gemak. Alleen door het personaliseren van shampoos is de kracht nog steeds het advies vanuit de salons en dar ligt dan ook de focus.